Tento web používá soubory cookie, které pomáhají webu fungovat a také sledovat, jak s naším webem komunikujete. Abychom mohli poskytovat co nejlepší uživatelský zážitek, povolte prosím soubory cookie kliknutím na Souhlasím.
Při výrobě našich produktů je kladen důraz na kvalitu použitých materiálů a kvalitu šití. Pokud se stalo, že se u výrobku objevila vada, neváhejte nám jej poslat k posouzení. Na vyřízení reklamace máme sice ze zákona 30 dní, ale snažíme se reklamace vyřídit v řádu dní po obdržení výrobku.
Produkt zašlete nejdéle do 14 dní po projevení vady na adresu uvedenou ve formuláři a vyplněný REKLAMAČNÍ PROTOKOL přiložte k zásilce.
Před odesláním se ujistěte, zda byly dodrženy pokyny k péči o produkt a nebyl proveden zásah do produktu. Více informací naleznete v našich Obchodních podmínkách.
Na dírky způsobené v důsledku nadměrného opotřebení - nevhodně zvolenou velikostí, se záruka nevztahuje.